Завдання для 9-А класу

Біологія - Вивчити параграф 44-46 Тести с.127 зошит 2 с.3-13, вивчити параграф 47-49 тести с. 135 ,зошит 2 с.14-21 повт. параграфи 2,3.

Вивчити параграф 50-52 с. 138,с.143-144 усно зошит 2 с.13-21. Повт. параграфи 4,5

Алгебра – вивч. §6, розв. №295,299 (б, г, д), 306, 307.
Скласти конспект параграфу 7.1, повторити параграф 6.2, 6.3, розв'язати №357 (а-в), на повт. №347 (а,б, с), 351 (а,б).

Геометрія – вивч. §9, конспект, розв. №324, 328, 330
Скласти конспект параграфу 10, вивчити формули таблиці на с.107, розв'язати №347 (а,б), 353, на повт. №331, 332.

Хімія - §19 вивчити, виконати впр.178 с.121.

Зарубіжна література:

1.Знати біографію О.Пушкіна (усно відповіді на питання підручника сю 220)
2.Визначити основні теми і мотиви лірики Пушкіна
3.Підготуватися усно проаналізувати один із віршів (визначити тематику, основні ідеї, художні особливості, настрої, роль образу ліричного героя, враження, які справив вірш на читача): «Я помню чудное мгновенье…», «Я вас любил», «К морю», «К Чаадаеву», «Зимнее утро», «Пророк»
4. Читати роман «Євгеній Онєгін»

Українська мова - вивчити правила «Розділові знаки у безсполучникових складних реченнях», письмово вправу 255, накреслити схеми речень

Українська література - Прочитати поему Шевченка «Гайдамаки»; аналіз твору за підручником, характеристика героїв поеми, вивчити напамять уривок (розділ «Треті півні»: від слів «Гомоніла Україна, довго гомоніла …» до слів «… а згадаєш – серце усміхнеться.»

Історія України - параграф.20, характеризувати прусський та американський шляхи розвитку капіталізму в сільському господарстві, називати території поширення фермерського типу, пояснювати поняття «диференціація (розшарування)селянства», «трудова еміграція», наводити приклади

Всесвітня історія - параграф 12, Зап. 8, 10 скласти план або хронологію подій (письмово); зап.9, 13 (характеристика історичного діяча), (усно)

Правознавство - параграф 14, пункт 2-4, зп.5, 1,3,4 (усно), зп.6 (письмово у зошиті).

Харківщинознавство:

1. Опрацювати параграф 43 «Система розселення. Трудові ресурси й зайнятість населення», виписати і пояснювати поняття теми «субурбанізація», «приховане безробіття», «реструктуризація», усно відповідати на запитання 1-6.
2. Виконати письмово завдання 5 на стор. 140 робочого зошита.
3. Творче завдання 6(стор. 140 робочого зошита – за бажанням) або скласти анкету для учнівської молоді з 4-5 запитань на тему «Як ви бачите своє майбутнє на ринку праці?» (провести пробне опитування)

Географія - параграф 22,23 читати, стор.142 завдання 5 письмово.

§ 24, читати. Стор. 149 практичні завдання 1 та 3 виконати письмово (1 - у зошиті, 3 - у контурній карті).

Фізика - параграф 30-32 відповідати на запитання усно.
№11.39-11.45 письмово розв язати.

Основи здоров'я- §10 вивчити.

Англійська мова
1)Лексика
Записати словникові слова у словник (Розділ 6)
2)Граматика
Повторити конспект (Розділ 6 с.98-99)
3)Вправи на граматику та лексику
WB с.102-103
WB с.34-35

Інформатика- Створити проект "Оберігаємо життя" - комп'ютерний малюнок (будь-який графічний редактор) - відправити на ел. пошту Anhelika_a@mail.ru - назва файлу - ваше прізвище

Тематика:(1. Охорона життя, здоров'я, техніка безпеки, поведінка у місцях підвищеної небезпеки і т.д);2. Охорона праці очима дітей (охорона праці, промислова безпека: вугільна, деревообробна, будівельна, медична і т.д)

Кiлькiсть переглядiв: 559

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.